Friday 28 January 2011

Mi atendis kaj atendis kaj atendis

I waited and waited and waited

Mi donis mian tezon al mia doktoreco-instruisto pasintsemajno, sed mi ankoraŭ atendis aŭdi ŝian opinion pri ĝin. Mi trovis ŝin hieraŭ kaj mi demandis kion ŝi pensis pri mia tezo. Ŝi respondis ke ŝi ankoraŭ ne ekkomencis legi ĝin! Se mi konus, mi povus daŭrigi redaktadon dum la tuta pasintsemajno!

I gave my thesis to my doctoral supervisor last week, but I was still waiting to hear her opinion about it. I found her yesterday and asked what she thought about my thesis. She replied that she still hadn't started reading it! If I'd known that I could have kept editing during the last week!

Do hodiaŭ ŝi legas mian tezon. Mi esperas ke ŝi ŝatas ĝin.

So today she is reading my thesis. I hope that she likes it.

Mi ankoraŭ lernas la nederlandan. Mi uzas Livemocha-n, kie mi ankaŭ lernas Esperanton. Tiu retejo estas tre bone por lerni prononcon. Oni surbendigas, dum oni legas tekston. Tiam spertaj uzantoj aŭskultas onian surbendigon kaj ili donas komentojn kaj korektojn.

I am still learning Dutch. I am using Livemocha, where I also learn Esperanto. That website is great for learning pronunciation. You record yourself reading a text. Then experienced users listen to your recording and they provide comments and corrections.

Mi finis du taskojn hieraŭ kaj ricevis komentojn hodiaŭ. Bone, sed kun kelkaj eraretoj. Mi feliĉas pri tio!

I completed two tasks yesterday and received comments today. Good, but with a few small errors. I'm happy about that!

Mi ankoraŭ lernas Esperanton tie. Estas malfacile lerni du lingvojn samtempe. Mi ne havas multe da tempo. Sed mi ĝuas.

I am still learning Esperanto there. It's not easy to learn two languages at once. I have very little time. But I'm enjoying it!

0 comments:

Post a Comment